Opening

♠ Posted by Unknown at 18:40
Once upon a time, long time ago, from the 1st century.. Amboi,, panjang pula dia punya opening. Haha. Baiklah, seperti yang kita tau, manusia sangat sukakan travel. Dari dulu lagi orang travel ke mana saja dorang nak. Mana yang terlebih mampu tu sanggup travel jauh dan lama. Malah mereka juga akan belanja banyak hanya kerana ingin melihat sesuatu yang mereka tak pernah tengok. Bagi seseorang macam saya ni, yang masih belajar dan belum punya kewangan yang kukuh, so saya hanya melancong ke tempat yang berdekatan dengan saya. Contohnya, homestay dan rumah panjang yang ada  di Sematan. Walaupun saya asal sematan, tapi saya bukan selalu pun pergi tempat-tempat macam tu. Tempatnya tidak lah mewah sangat pun tapi selesa dan cantik. kalau ada masa, anda pergi la Sematan ye. tengok la budaya kaum Selako yang ada di sana. okay....

0 comments:

Post a Comment